بسمه تعالی

تبلیغات یعنی آگاهی سازی، تبلیغات یعنی اطلاع رسانی، تبلیغات یعنی تولید و فروش بیشتر


کانون تبلیغاتی اکران با بهره گیری از نیروی انسانی فعال و افراد متخصص در امر تولید فیلم و آگهی، بیش از صدها فیلم صنعتی و آگهی تلویزیونی را برای شرکت ها و موسسات دولتی و بخشهای خصوصی و نیز پخش برنامه ها و تیزرها از صدا و سیما طراحی و اجرا نموده است.


کانون تبلیغاتی اکران دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی ، در زمینه های مشاوره تبلیغاتی و مشاوره فرهنگی – طراحی و تولید تیزرهای تلویزیونی- ساخت انیمیشن- عکس و فیلم صنعتی- برگزاری سمینارها و همایش – تبلیغات محیطی و … فعالیت‌‌ می‌نماید.


خدارا شاکریم که با نگاه همه جانبه و تحلیل رفتار و واکنش بازار و علایق و خواسته های مشتریان و هدایت آنان، بعنوان پل ارتباطی محکم و مطمئن بین تولید کنندگان و مردم و بازار قرار گرفته ایم.


اعتقاد داریم با بهره گیری از انواع راهبردها و شیوه های جذاب‌‌ می‌توان مخاطبان را در موارد مختلف راهنمایی نمود و بر ذهن و رفتار و تصمیم مردم اثر گذاشت و آنان را وادار کرد در جهت هدف مورد نظر رفتار نمایند.


امید است به یاری خداوند متعال و با ارایه خدمات شایسته در معرفی جایگاه رفیع و برجسته مدیران پرتلاش و صاحبان کار و تولید و سازندگی، به نحو احسن توفیق یابیم.


اکران مشاور تبلیغاتی مدیران


با امید همکاری های نزدیک
شرکت اکران